Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Η Ευθυμία Καραγιαννίδου διαψεύδει τη συνέντευξή της

Δήλωση της Ευθυμίας Καραγιαννίδου σχετικά με τη συνέντευξή της στην εφημερίδα “Σαμπάχ”
“Με έκπληξη παρακολουθώ τα
δημοσιεύματα με φωτογραφικό υλικό και “προσωπικές μου δηλώσεις”, σε διάφορα blog και site του Νομού μας.
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι το περιεχόμενο αυτών είναι απόλυτα αναληθή , διότι ουδέποτε ασπάστηκα το Κοράνι και ήμουν, είμαι και θα είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη.
Σχετικά με το φωτογραφικό υλικό αναφέρω ότι αφορά επαγγελματική μου επίσκεψη, σε ανύποπτο χρόνο.
Τέλος, και σε σχέση με ότι δημοσιεύθηκε για τα Οθωμανικά μνημεία, εξέφρασα την άποψη μου για την αναπαλαίωσή τους και την χρήση τους από το Δήμο, αποκλειστικά για Κοινωνικούς και Τουριστικούς σκοπούς.”
Ευθυμία Καραγιαννίδου    


Δείτε τη συνέντευξη στην εφημερίδα ΣΑΜΠΑΧ ΕΔΩ

ΘΕΛΕΙ Η « ELIF » ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ…

ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ! ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ!

ELIF

Διάψευση των πάντων επιχείρησε η κα. Καραγιαννίδου με e mail που μας έστειλε. Διαψεύδει ντοκουμέντα (φωτογραφίες, άρθρα σε τουρκικό τύπο, και δικές της δηλώσεις σε social media!)
Δείτε το e mail που μας έστειλε:
Δήλωση της Ευθυμία Καραγιαννίδου σχετικά με τη συνέντευξή της στην εφημερίδα “Σαμπάχ”
“Με έκπληξη παρακολουθώ τα δημοσιεύματα με φωτογραφικό υλικό και “προσωπικές μου δηλώσεις”, σε διάφορα blog και site του Νομού μας.
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι το περιεχόμενο αυτών είναι απόλυτα αναληθή , διότι ουδέποτε ασπάστηκα το Κοράνι και ήμουν, είμαι και θα είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη.
Σχετικά με το φωτογραφικό υλικό αναφέρω ότι αφορά επαγγελματική μου επίσκεψη, σε ανύποπτο χρόνο.
Τέλος, και σε σχέση με ότι δημοσιεύθηκε για τα Οθωμανικά μνημεία, εξέφρασα την άποψη μου για την αναπαλαίωσή τους και την χρήση τους από το Δήμο, αποκλειστικά για Κοινωνικούς και Τουριστικούς σκοπούς.”
Ευθυμία Καραγιαννίδου

Και μεις ρωτάμε τι είναι όλα αυτά που δημοσιεύσαμε σήμερα ΕΔΩ;

Τι λέει εδώ στο twitter σε λογαριασμό που δεν έχει αμφισβητήσει την γνησιότητα; (θα μπορούσε άραγε; Ακόμη και αν προσπαθήσει να κατεβάσει ή να αμφισβητήσει ότι ακόμη και αυτή την στιγμή παραμένει live, κάποιος να την ενημερώσει ότι το ιντερνετ αφήνει δυστυχώς – για εκείνη, αιώνια ίχνη):
  ELIF  
Τι ακριβώς δείχνει αυτή η φωτογραφία που στέλνεται από το twitter σας στον Ερντογάν; Κυρία Καραγιαννίδου έχετε απαντήσεις; Αφήστε κατά μέρος τα εύκολα δελτία τύπου διάψευσης.    
Τι είπατε (αν δεν είπατε αυτά που δημοσιεύονται) στη συνέντευξη που παρουσιάζεται στηνSabah της οποίας το στέλεχος Deniz Renkveren φωτογραφίζεται αγκαλιά μαζί σας;
Η Έφη Καραγιαννίδου και η  Deniz Renkveren της Daily Sabah's
Η Έφη Καραγιαννίδου και η Deniz Renkveren της Daily Sabah’s